Humor i coronans tid

I dessa dagar får man lägga band
på sig och ha det kul på egen hand,
enskildhet i möjligaste mån
ja gruppspex ska vi självklart avstå från.
Trängselskratt är inte heller bra,
stand-up för sig själv, det kan man ha.
Motstå skämt bland folk om du får chans,
man kan ha roligt även på distans.

2 tankar på “Humor i coronans tid

  1. Hmm, jag känner att jag har en skrivarfrände här kanske?
    Hade själv funderat på ”URSÄKTA RÖRAN [radbyte] JAG TÄNKER OM” som en tatt. Googlade för att kolla om jag snott den nånstans utan att veta om det men så hamnade jag här. Nåväl, hej ska man väl säga.
    Gnister – poeter.se

    • Hej!
      Jag har missat att svara på ditt meddelande. Kul att du fick samma idé om ”Ursäkta röran, jag tänker om.” Då säger jag hej tillbaka. Ska kolla in poeter.se.
      Allt gott!
      Stefan

Lämna en kommentar